Tuesday, June 15, 2010

satu minggu lagih!

the clock is still rotating..the time is going..going to the end..friends are leaving you ajeyy..they are going to the United states!!no more 11 guys in ur group..TEMAD,ZAIM,SAPEKK,PILUS,OMAR,HAZIM AYAM,AREPP LONDEH!..yg tinggal aku,mC,cawak and aiman messi..damn sad!!makin hari makin sayang,,that's our rule..luaran sumenyee nmpak kasar ..to dalamnyee ader taman!taman yg dihiasi dengan bungaan2 mawar...sapek and abgnyee..zaim and adikknyee,temad and syazzie nyee..hazim dgn panjangnyee ..cawak pon dengan infinity nyeee...mc punya crite...pintu hatinyee diketuk oleh dua wanita..yg punya ciri selama ini mc cari...hahah..guesss who?..then aku ddengan c++ nyeee..kegilaaan semakin menjadi2..kesakitan otak aku !!!..adoi..nak ungkit2 crite spnjang stahun kat intec mmg agak2 panjang!!!daripada aku xtahu ape2,,sehingga aku ++nbyak perkara!!!iwaaaaa..

No comments: