Wednesday, June 9, 2010

crazy futsal!


futsal2..skrang kau lah tempat aku nak lepaskan geram..ngeeeee....aku sepak bola..aku rase happy...aku sepak orang ..lagi la aku happy...dari kecik dah mmg kaki main,,how to do .. I was kind of like to play..mmg la..adoi..bola ke..hoki ke..futsal ke..olahraga ke..sumenyee aku minat...uwaaaaa....klu teringat balik zaman2 main nie..agak la terharu..tgk org disarungkan medal pom ader rase nak ngangis..that;s the truth..mmg xlehh tpu..sbb xtahu nak explain macm maner happy nyee klu dpt sesuatu yg hasil daripada kita..*satisfied*...dulu ..nak pegi sekolah sukan bukit jalil..tp terbantut..sbb dapat 5A in my upsr..klu x..mmg dah jadi sportsman la aku kan..tp xpe..ade hikmah disebalik nyee..whatever,,main just untuk happy and kepuasan!uwaaaaahhhh..tp i like to be cheered !xleh belahh,..buject superstar!haha

No comments: